Algemene Voorwaarden

1. TOEPASSINGSBELEID

Lees deze aankoopvoorwaarden aandachtig door voordat u uw bestelling plaatst. De voorwaarden vertellen u wie wij zijn, hoe wij de goederen bij u afleveren, hoe u en wij het contract kunnen wijzigen of beëindigen, wat u moet doen als er een probleem is en andere belangrijke informatie. Door producten te kopen, heeft u tevens de van toepassing zijnde inkoopvoorwaarden geaccepteerd en goedgekeurd.

De meest recente versie van deze inkoopvoorwaarden die op onze website is geplaatst, is van toepassing op alle aankopen die op onze website worden gedaan.

2. WIE ZIJN WIJ EN HOE KUNT U CONTACT MET ONS OPNEMEN?

Verkoper: SillySanta.nl / SillySanta AS
Bedrijfsnummer: DE329111226
Contactadres: Neustadt 10, 24939 Flensburg

U kunt onze klantenservice bereiken via:
E-mail: hallo@sillysanta.nl

Als we contact met u moeten opnemen, gebruiken we het e-mailadres dat u ons heeft gegeven.

3. OVEREENKOMST

Het contract tussen de klant en de verkoper bestaat uit de informatie die door de verkoper wordt verstrekt over de aankoop in de online winkel (waaronder onder meer informatie over het type, de hoeveelheid, kwaliteit, andere eigenschappen, prijs en leveringsvoorwaarden van de goederen) of enige directe correspondentie tussen de partijen (bijv. e-mail).

Door een bestelling via de online shop te plaatsen door op de knop "Kopen" te klikken, plaatst u een juridisch bindende bestelling en komt er een geldig contract tot stand. Uw bestelling wordt geaccepteerd door middel van een acceptatieverklaring, die u per e-mail ontvangt. Als we uw bestelling niet kunnen accepteren, bijvoorbeeld omdat uw bestelling niet op voorraad is of vanwege een onverwachte beperking in onze middelen die we helaas niet kunnen plannen; of omdat wij een fout in de prijs hebben ontdekt, zullen wij u hiervan schriftelijk op de hoogte stellen. In dit geval komt er geen contract tot stand en zullen wij de reeds gedane betaling voor de bestelde goederen terugbetalen.

4. BETALING

Veilig winkelen is een van onze grootste prioriteiten. We slaan betalingsinformatie nooit op en werken alleen samen met vertrouwde bedrijven zoals PayPal, Stripe en Klarna om betalingstransacties af te handelen. De hele online winkel is SSL-gecodeerd voor extra veiligheid. Wij die SillySanta.com runnen, kunnen uw kaartnummer of andere gevoelige informatie dan ook niet bekijken.

De verkoper kan direct na verzending de betaling van het artikel eisen. Alle prijzen op onze website zijn bruto en inclusief BTW maar exclusief verzendkosten. U wordt geïnformeerd over de verzendkosten en het totale verschuldigde bedrag voordat u uw bestelling plaatst.

Pas betaling:
Wij accepteren betalingen via Visa of Mastercard, Klarna en Stripe. U moet de goederen betalen voordat we ze naar u verzenden.

Klarna:

In samenwerking met Klarna Bank AB (publ), Sveavägen 46, 111 34 Stockholm, Zweden, bieden wij de volgende betaalmethoden aan. De betaling gaat altijd rechtstreeks naar Klarna.

Factuur: Betaal binnen 14 dagen. De betalingstermijn is 14 dagen vanaf de verzending van het product. De factuurvoorwaarden vindt u hier.

Rekening: Een Klarna-rekening is een door Klarna verstrekte kredietrekening waarmee de lener zijn aankopen elke maand kan terugbetalen met minstens 1/24 (minimaal 6,95 EUR) van het totale gebruikte bedrag of in overeenstemming met de goedgekeurde voorwaarden. Voor meer informatie over Klarna-accounts, inclusief algemene voorwaarden en gestandaardiseerde Europese consumentenkrediet informatie, klik hier.

Betaal direct (automatische opname van uw bankrekening): Op basis van automatische incasso wordt uw rekening binnen ongeveer twee werkdagen nadat de aankoop is voltooid of het artikel is verzonden, in rekening gebracht. De voorwaarden voor het gebruik van automatische incasso vindt u hier.

Bankoverschrijving: Uw rekening wordt direct na het plaatsen van de bestelling in rekening gebracht.

Hier vindt u meer informatie over Klarna en hier kunt u hun gebruiksvoorwaarden lezen. Het gebruik van dergelijke informatie is gereguleerd in overeenstemming met de toepasselijke privacywetgeving en het privacybeleid van Klarna.

PayPal: U kunt betalen met uw PayPal-account of met een kaart via PayPal als u geen account heeft. PayPal is een van 's werelds toonaangevende online betalingsoperators.

5. VERZENDING & LEVERING

Verzending: € 5,95 - Gratis verzending bij aankopen boven € 79,95
Pakketdienst: DHL
Levertijd: 2-4 dagen

De levertijd kan iets langer duren in perioden met veel verkeer.

U ontvangt een sms met de bevestiging dat het pakket is afgeleverd. Bestellingen worden op werkdagen doorgaans binnen 24 uur vanuit ons magazijn verzonden. De levertijd kan iets langer duren in perioden met veel verkeer. We doen altijd ons best om de levertijd zo kort mogelijk te houden. Als gevolg hiervan krijgen we veel goede feedback over een snelle levering. Alle goederen worden rechtstreeks vanuit ons magazijn in Denemarken verzonden.

Wanneer ons magazijn uw bestelling heeft ingepakt en verzendklaar heeft gemaakt, sturen we u een update via e-mail.

Als klant bent u verplicht om de status van uw zending in de gaten te houden. SillySanta.com is niet verantwoordelijk voor het afgeven van een melding over de aankomst van uw pakket. Volgens zijn systeem retourneert DHL niet-opgeëiste pakketten na 14 dagen.

Als de levering van de goederen wordt vertraagd door een gebeurtenis buiten onze controle, zullen we zo snel mogelijk contact met u opnemen en stappen ondernemen om de vertraging tot een minimum te beperken. Op voorwaarde dat we dit doen, zijn we niet verantwoordelijk voor eventuele vertragingen veroorzaakt door een onvoorzien evenement. Maar als er een risico bestaat op een aanzienlijke vertraging, kunt u contact met ons opnemen om het contract te beëindigen en een terugbetaling te verkrijgen voor goederen die u hebt betaald maar niet ontvangen.

BELANGRIJKE GEGEVENS
Als u de goederen niet ophaalt, weigert in ontvangst te nemen, of als het pakket niet kan worden afgeleverd vanwege een onjuiste/ontbrekende etikettering van het pakket of de brievenbus, worden de goederen op uw kosten naar ons teruggestuurd. Er wordt een vergoeding van 20 EUR afgetrokken van het betaalde bedrag. Het resterende bedrag wordt aan u teruggestort via dezelfde betaalmethode die u heeft gebruikt bij de aankoop.

Om te voorkomen dat het artikel verkeerd wordt verzonden of niet door de postbode wordt bezorgd, is het belangrijk dat u bij het bestellen altijd de juiste naam, adres en postcode invult. Ook is het belangrijk dat de brievenbus is gemarkeerd met dezelfde naam als de bestelling.

6. PRODUCTINFORMATIE

SillySanta.nl doet altijd haar best om u van correcte productinformatie te voorzien. Toch behoudt SillySanta.nl zich het recht voor op foutieve productbeschrijvingen. SillySanta.nl behoudt zich ook het recht voor dat de voorraad om verschillende redenen leeg kan zijn.

7. 100 DAGEN HERROEPINGSRECHT

Omdat we bij SillySanta zo in de kwaliteit onze producten geloven, bieden we een retourbeleid van 100 dagen - in tegenstelling tot het wettelijke retourbeleid van 14 dagen. Zo heeft u meer tijd om uit te zoeken of het product echt geschikt voor u is. 100 dagen herroepingsrecht geldt voor 100 dagen vanaf de dag dat u het pakket heeft ontvangen.

De terugbetaling vindt plaats binnen 14 dagen na ontvangst van uw retourzending.

8. RETOURBELEID

We hanteren een retourbeleid van 100 dagen. Ons doel is om altijd alles op te lossen. Dus als je ergens ontevreden over bent of spijt van hebt, neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

VOORWAARDEN VOOR RETOURNEREN/OMRUILEN

In het geval van een retourzending/omruiling moet het artikel in dezelfde staat worden teruggestuurd als toen je het ontving om een volledige terugbetaling te krijgen. Alle artikelen moeten worden geretourneerd in de originele verpakking, met alle labels eraan vast en zonder geurtjes of vlekken. Het etiket van de verpakking moet bij de retourzending zitten.

Als je een gebruikt artikel retourneert, beoordelen we de waardevermindering van het artikel en betalen we de gebruikte waarde van het artikel terug. Een artikel zonder de originele verpakking, labels of met geurtjes/vlekjes wordt als gebruikt beschouwd en het volledige bedrag komt niet in aanmerking voor restitutie.

In het geval van een retourzending/omruiling bedragen de kosten 5,95 EUR voor de klant.

Dit wordt in mindering gebracht wanneer we de retourzending terugbetalen.Als je binnen de gestelde termijn gebruikmaakt van het retourbeleid, krijg je het bedrag dat je hebt betaald terug. Het object moet in eerste instantie aan de verkoper worden geretourneerd voordat de afhandeling plaatsvindt, zelfs als we dit proberen te voorkomen en onnodige verzendkosten voor beide partijen maken. Je moet zelf de retourkosten betalen, tenzij de verkoper de overeenkomst heeft geschonden of de verkoper in overeenstemming met de overeenkomst een vervangend artikel heeft geleverd omdat het bestelde artikel niet beschikbaar was.

De klant kan het artikel op de juiste manier uitproberen of testen om de aard, kenmerken en functie van het artikel vast te stellen, zonder het recht op retour te verliezen. Als het testen van het product verder gaat dan wat redelijk en noodzakelijk is, kan de klant verantwoordelijk worden gehouden voor de verminderde waarde van het product.

De verkoper is verplicht om de aankoopprijs zonder onnodige vertraging aan de klant terug te betalen, en niet later dan 14 dagen na ontvangst door de verkoper van de kennisgeving van de beslissing van de klant om het herroepingsrecht uit te oefenen. De verkoper heeft het recht om betaling in te houden totdat hij de goederen van de klant heeft ontvangen, of totdat de klant heeft aangetoond dat de goederen zijn teruggestuurd.

Wanneer gebruik wordt gemaakt van het herroepingsrecht, moeten de goederen uiterlijk 100 dagen na de kennisgeving van het gebruik van het herroepingsrecht aan de verkoper worden geretourneerd. De klant betaalt de directe kosten van het terugzenden van het artikel, tenzij anders is overeengekomen of de verkoper heeft nagelaten te vermelden dat de klant de retourkosten moet betalen. De verkoper kan geen kosten in rekening brengen voor het gebruik van het herroepingsrecht door de klant.

9. DEFECTEN IN PRODUCTEN

We doen ons best om uw goederen volledig foutloos te leveren. Heeft u toch een product ontvangen dat niet overeenkomt met de omschrijving, of een product dat niet voldoet aan de verwachte standaard? Neem binnen een redelijke termijn na ontvangst van uw bestelling contact met ons op via e-mail en wij helpen u graag verder! Vergeet niet aan te geven wat er mis is en stuur ook een foto mee voor snellere hulp. Uiteraard houden we ons aan de consumentenkoopwet en klachten die binnen twee jaar na de aankoopdatum ontstaan, worden gelijkmatig in behandeling genomen. Met andere woorden, uw aankopen zijn veilig! Als er meer dan twee jaar zijn verstreken sinds de aankoop, is het aan u als klant om te bewijzen dat het een fabricagefout is en geen gebruikersfout.

10. COPYRIGHT

Inhoud op www.SillySanta.nl is het exclusieve eigendom van SillySanta AS. Deze inhoud wordt beschermd door auteursrecht, marketing en handelsmerkwetten. Dit betekent dat handelsmerken, bedrijfsnamen, productnamen, productinformatie (inclusief beschrijvingen van de producten), afbeeldingen/graphics, ontwerpen, lay-out en andere inhoud op onze website op geen enkele manier kunnen worden gedownload, gekopieerd of gebruikt zonder dat toegestaan ​​door de wetgeving of met toestemming van SillySanta AS.

Dank voor uw aankoop!